Om Intensiv Rengøring

Hvem er Intensiv Rengøring ApS?

Mere end 30 års erfaring

Vi er ejet af Arne Kristensen, som også er grundlægger af Intensiv Rengøring.
I 1989 startede Arne firmaet Intensiv Rengøring. Han havde i et par år selv arbejdet og gjort rent for et større rengøringsfirma, hvor han oplevede, at der ikke var tid til at gøre et ordentligt stykke rengøringsarbejde. Tanken om at gøre det bedre i stedet for at løbe så hurtigt blev til en beslutning om at starte sit eget firma.
Nogle advokatkontorer blev grundstenen for vores rengøringsfirma, og adskillige af dem er stadig kunder hos Intensiv Rengøring, hvilket er et klart bevis på, at vores firmas oprindelige værdier og gode service stadig er det bærende.

I 2002 blev Intensiv Rengøring udbygget med en afdeling i Århus, som har kunder i en række jyske byer, blandt andet Århus, Viborg, Silkeborg, Randers og Grenå. I 1989 åbnede vores afdeling i København, og i dag har vi mange kunder i Storkøbenhavn.

Vores medarbejdere

Intensiv Rengøring har 30 ansatte. Vi har professionelle og ansvarsbevidste medarbejdere med et højt vidensniveau. Deres trivsel i arbejdet er altafgørende for Intensiv Rengøring.
Vi ønsker, at vores medarbejdere skal føle, at vi er én stor familie. Vi behandler hinanden ordentligt, alle skal være glade for at arbejde hos os.
Intensiv Rengøring presser ikke sine medarbejdere unødigt, det ville ødelægge deres arbejdsglæde, og deres arbejde ville ikke have samme kvalitet. Der skal være den fornødne tid til at gøre et godt stykke arbejde. Glade og tilfredse medarbejdere leverer kvalitet, og kvalitet giver tilfredse kunder.
Alle vores medarbejdere har stor erfaring med rengøringsarbejde og anvendelsen af rengøringsmidler.

I vores firma taler vi flere sprog. Det giver os også en fordel, hvis vi møder kunder, som ikke taler dansk. De fleste af vores medarbejdere taler både dansk og engelsk, men der vil som udgangspunkt på en rengøringsopgave altid være en medarbejder til stede, som taler flydende dansk.

Ejendomsservice og gulvbehandling fra Intensiv Rengøring

Arbejdsmiljø

En vigtig del af Intensiv Rengørings succes

Kvalitet i arbejdet

Et godt arbejdsmiljø er alfa og omega for den kvalitet i arbejdet, som vores medarbejdere kan levere. Vi har professionelle rengøringsredskaber og -vogne, som er med til at sikre gode arbejdsstillinger og medarbejdernes velvære. En løbende positiv dialog med medarbejderne er motiverende og sikrer en god arbejdsmæssig trivsel og kvalitet. Vi er en ansvarlig virksomhed, som også løfter et socialt ansvar. Derfor ansætter vi også medarbejdere på særlige vilkår, f.eks. i flexjob. Vi er desuden med i en mentorordning, som skal sikre medarbejdere et godt fodfæste på arbejdsmarkedet
Vi uddanner løbende vores medarbejdere, når vi får nye materialer, som gør deres arbejde lettere, hvilket bl.a. sker i samarbejde med vores leverandør Stadsing A/S.
Man hører ofte, at medarbejdere i rengøringsbranchen har problemer med det danske sprog. Hos os taler vi flere sprog, og vi har en god dialog med vores medarbejdere. Intensiv Rengøring har valgt at have APV og AB på både dansk og engelsk, så vi sikrer, at alle vore medarbejdere forstår det.
Vores medarbejdere har også altid direkte adgang til deres chef og kan ringe og få besøg, når de har behov for det.

Forsikring

Vi har selvfølgelig både en erhvervsforsikring, som dækker kunden i tilfælde af, at en af vores medarbejdere er så uheldig at ødelægge noget hos kunden, og vi har selvfølgelig også sørget for, at vores egne medarbejdere er forsikret i tilfælde af, at de skulle komme til skade.

Miljø og garanti rengøring

Intensiv Rengøring logo

Få et uforpligtende tilbud idag

Ring eller udfyld kontaktformularen for at få et tilbud på dine rengøringsbehov. Vi kommer gerne ud eller tager en dialog om, hvad der passer netop jer.

Intensiv Rengøring

Vi tilbyder bl.a. også rent i Århus - København - Ballerup - LyngbyGreve - Herlev - Skovlunde - Ørestaden

Scroll to Top